Siła gadżetów




Dbając o dobre relacje ze swoimi klientami, kontrahentami czy też współpracownikami, warto jest zainwestować również w marketing i gadżety reklamowe. Jest to świetna okazja, by połączyć dbałość o relacje i wpływanie na zwiększenie świadomości o istnieniu marki. Jak tego dokonać?

Gadżety dla pracowników
Do tej pory inwestycja w gadżety często kojarzy się z działaniami promocyjnymi na konferencjach, targach, wystawach i innego rodzaju imprezach otwartych, gdzie można zaprezentować swoje usługi lub produkty. Jednak gadżety mogą doskonale wpłynąć także na pracowników i ich związanie z marką. Przygotowanie dla nich specjalnej linii gadżetów, które będą jednocześnie uzupełniały ich potrzeby i podkreślały ich znaczenie dla przedsiębiorstwa, to bardzo interesujące rozwiązanie. Tym bardziej warto wiec odwiedzić ofertę (http://dlugopisyparker.com.pl), gdzie bez trudu można znaleźć wysokiej jakości długopisy, pióra i zestawy piśmiennicze. Podkreślenie wartości jaką wnoszą pracownicy danej organizacji sprawia, że będą oni bardziej zmotywowani do działania. Gadżety mogą być  nie tylko wykorzystywane do promocji firmy, ale przede wszystkim do wpłynięcia na emocje i relacje.

Inwestycja w jakość
Długopisy i pióra firmy Parker od zawsze kojarzyły się z elegancją i wysoką jakością. Inwestycja w tego typu produkty spotka się z ogromnym uznaniem każdego, kto będzie obdarowany tego typu upominkiem. Do władz organizacji zależy jednak fakt, czy i w jaki sposób, będą świętowane takie daty jak jubileusz współpracy, odejście na emeryturę lub ukończenie stosownych kursów lub szkoleń kluczowych dla prowadzenia stanowiska.

a) podziękowanie za wieloletnią współpracę to doskonały zwyczaj. Nawet jeśli pracownik odchodzi z własnej woli.

b) Docenienie klientów poprzez wręczenie im gadżetów, to bardzo miły gest.

Komentarze

Popularne posty