Siła gadżetów
Dbając o dobre relacje ze swoimi
klientami, kontrahentami czy też współpracownikami, warto jest zainwestować
również w marketing i gadżety reklamowe. Jest to świetna okazja, by połączyć
dbałość o relacje i wpływanie na zwiększenie świadomości o istnieniu marki. Jak
tego dokonać?
Gadżety dla pracowników
Do tej pory inwestycja w gadżety
często kojarzy się z działaniami promocyjnymi na konferencjach, targach,
wystawach i innego rodzaju imprezach otwartych, gdzie można zaprezentować swoje
usługi lub produkty. Jednak gadżety mogą doskonale wpłynąć także na pracowników
i ich związanie z marką. Przygotowanie dla nich specjalnej linii gadżetów,
które będą jednocześnie uzupełniały ich potrzeby i podkreślały ich znaczenie
dla przedsiębiorstwa, to bardzo interesujące rozwiązanie. Tym bardziej warto wiec
odwiedzić ofertę (http://dlugopisyparker.com.pl), gdzie bez trudu można znaleźć
wysokiej jakości długopisy, pióra i zestawy piśmiennicze. Podkreślenie wartości
jaką wnoszą pracownicy danej organizacji sprawia, że będą oni bardziej
zmotywowani do działania. Gadżety mogą być
nie tylko wykorzystywane do promocji firmy, ale przede wszystkim do
wpłynięcia na emocje i relacje.
Inwestycja w jakość
Długopisy i pióra firmy Parker od
zawsze kojarzyły się z elegancją i wysoką jakością. Inwestycja w tego typu produkty
spotka się z ogromnym uznaniem każdego, kto będzie obdarowany tego typu
upominkiem. Do władz organizacji zależy jednak fakt, czy i w jaki sposób, będą
świętowane takie daty jak jubileusz współpracy, odejście na emeryturę lub
ukończenie stosownych kursów lub szkoleń kluczowych dla prowadzenia stanowiska.
a) podziękowanie za wieloletnią współpracę
to doskonały zwyczaj. Nawet jeśli pracownik odchodzi z własnej woli.
b) Docenienie klientów poprzez
wręczenie im gadżetów, to bardzo miły gest.
Komentarze
Prześlij komentarz